xy anka mierzejewska ” Czy ta Pani moglaby mi namalować coś ładnego?”

25 Wrz

„W sztuce najpiękniejsze jest to, że wszystko jest możliwe. Jestem dzieckiem, które tapla się w farbach.Interesuje mnie podejmowanie prób, rzucanie się na różne dziedziny, na wszystko, co jest dostępne i niedostępne. Nie martwią mnie ślepe uliczki. Najważniejsze jest wskakiwanie w najdziwniejsze kubły z farbą. Najwięcej frajdy sprawia mi psucie zastanego status quo, prowokowanie, zmuszanie do zmiany myślenia, proponowanie nowych rozwiązań. Ważne jest tylko, żeby były moje. Chcę stworzyć obraz, na który można w nieskończoność patrzeć.”

xy anka mierzejewska

Patrzę się na obrazy anki w nieskończoność, a chciałam pokazać Wam te dwa jako odpowiedź na to jak to jest pracować w galerii sztuki.  Codzienność komentarzy przytłacza ” czy ta Pani moglaby namalowac dla mnie coś ładnego,a nie takie o…”, ” ooo ktos jej pomazał ten obraz,a tak byl ladny” , no i odwieczne ” moja wnuczka też tak maluje” 😉

Jest bosko;)

Skomentuj

