Poma- cooo? czyli skąd sie wzięłam…

4 Sty

wymyślanie nazwy to niezła zabawa, fala adrenaliny i energia , która Cię wiezie do momentu kiedy  nie wstukasz swoje swieżutkiego, gorącego jeszcze hasła, ktore wydaje się byc wielce oryginalne i tylko twoje.. i cóż… domena niedostepną jest,  nazwa zajęta czy wypożyczona. Coż , nie miało być łatwo. Burza mózgów, dręczenie znajomych, czaszka paruje i co i nic, zajęte, ‚taken’, error.

Hmm, taka kreatywna, taka pomysłowa…Po serii banalnej przyszła faza niktniemozemiećjakja i  tu  też wcale nie było łatwo..nagle spojrzałam tam i zobaczyłam mała forme przestrzenna, ktora siedzi u mnie w pokoju i tak narodził się NIEBIESKIPIES:)

Narodził się nagle i równie szybko znikął.Wielkie było rozczarowanie i zawód ogromny : niebieski pies zajety przez stowarzyszenie bardzo sympatyczne : http://niebieskipies.pl/ 😉 Polecam:)

trzeba było iść dalej… uczepiłam sie kolorów; niebieska pralka,ale przeciez moja pracownia to nie sklep z agd ,żółte buty jak z obrazu Marty Borgosz…

 zielona sukienka- hmm krawcowa nie bardzo,a i z projektowaniem mody niewiele mam wspólnego, chociaż to dobrze konotuje z cudowną Adą Karczmarczyk…. może i dobrze,ale za blisko..

Skąd więc poma_LAMA? przyszła niespodziewanie i została , z rozsypanych sylab,tak jakos naturalnie się ułożyła dziecięca rozsypanka, potykając się o własną niemoc, plącząc jak sznurowadła, uratowana przez nieograniczoną, beztroską, przypadkową zabawę… teraz czas na logo,ale o tym później;)

Miłego dnia;)

Komentarze 3 to “Poma- cooo? czyli skąd sie wzięłam…”

  1. kazasza Styczeń 4, 2011 @ 10:54 am #

    juz Cie dodalam do „subskribe” 🙂 fajna ta Borgosz, naprawde intrygujaca : )

  2. ja Styczeń 14, 2011 @ 5:16 pm #

    i co dalej palomalo?;)
    Tu się czeka na wpisy! halo!

    (PS nie da sie inaczej komentarzy dodawac tylko z tym uwierzytelnianiem?)

  3. pomalama Styczeń 16, 2011 @ 6:05 pm #

    Próbuje zdjąć uwierzytelnianie, może tym razem się udało?;)

Skomentuj

